Loading...
Kariera

Rozwiń skrzydła z firmą Brintons Agnella

DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?

Poszukujemy osób o dużej motywacji i zaangażowaniu w realizację zadań, chętnych do stałego rozwijania swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Możliwe jest również dołączenie do naszego zespołu przez osoby bez doświadczenia. Z chęcią inwestujemy nasz czas i wysiłek na wdrożenie nowych pracowników oraz wsparcie w przygotowaniu ich do nowych obowiązków. Wśród pracowników produkcji najbardziej cenimy chęć zdobywania nowych umiejętności oraz przykładanie dużej uwagi do jakości wykonywanej pracy.

DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?

Zatrudniamy już ponad 500 pracowników, zarówno w działach produkcyjnych, jak i administracyjnych. Nasza firma jest częścią grupy Brintons – światowego lidera w produkcji wykładzin. Naszym pracownikom oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Dofinansowanie do wypoczynku letniego,

  • Dodatkowe świadczenia świąteczne,

  • Bezpłatny kurs j. angielskiego,

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

  • Merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji.

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

Sposób rekrutacji jest zróżnicowany i zależy od działu oraz stanowiska. Najczęściej wygląda w następujący sposób:

  1. Aplikacja kandydatów na dane stanowisko

  2. Selekcja nadesłanych aplikacji

  3. Kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami

  4. Rozmowa rekrutacyjna

  5. Druga rozmowa rekrutacyjna (dla wybranych stanowisk)

  6. Informacja zwrotna dla wszystkich kandydatów biorących udział w rozmowie rekrutacyjnej

  7. Zatrudnienie wybranych kandydatów

  • Asystentka Zarządu Brintons Agnella Spółka z o.o.

    Białystok, podlaskie

    • Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska

    • Umowa o pracę

    • Pełny etat

    Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:

    • wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,

    • ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),

    • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,

    • organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,

    • organizację pobytu zagranicznych gości firmy,

    • przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,

    • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego,

    • komunikatywnej znajomości j. angielskiego,

    • umiejętności nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę,

    • wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,

    • zaangażowania, inicjatywy oraz dokładności w wykonywaniu zadań,

    • umiejętności organizacji pracy własnej,

    • bardzo dobrej znajomości pakietu.

    Oferujemy:

    • stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji,

    • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,

    • umożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

    • wsparcie w okresie adaptacji,

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk Aplikuj:

    W celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest „BRINTONS AGNELLA” sp. z o.o. w Białymstoku 15-113, ul. Gen. Wł. Andresa 42, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Asystentka Zarządu. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Ponadto oświadczam, że przyjęłam/em do wiadomości informacje Administratora zawarte zgodnie z art. 13 RODO w treści ogłoszenia o pracę na stanowisko Asystentka Zarządu.

  • Druga Asystentka Zarządu Brintons Agnella Spółka z o.o.

    Białystok, podlaskie

    • Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska

    • Asystent

    • Umowa o pracę

    • Pełny etat

    Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:

    • wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,

    • ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),

    • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,

    • organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,

    • organizację pobytu zagranicznych gości firmy,

    • przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,

    • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

    Oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego,

    • komunikatywnej znajomości j. angielskiego,

    • umiejętności nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę,

    • wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,

    • zaangażowania, inicjatywy oraz dokładności w wykonywaniu zadań,

    • umiejętności organizacji pracy własnej,

    • bardzo dobrej znajomości pakietu.

    Oferujemy:

    • stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji,

    • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,

    • umożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

    • wsparcie w okresie adaptacji,

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk Aplikuj:

    W celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest „BRINTONS AGNELLA” sp. z o.o. w Białymstoku 15-113, ul. Gen. Wł. Andresa 42, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Asystentka Zarządu. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Ponadto oświadczam, że przyjęłam/em do wiadomości informacje Administratora zawarte zgodnie z art. 13 RODO w treści ogłoszenia o pracę na stanowisko Asystentka Zarządu.

  • Trzecia Asystentka

    Białystok

    • ul. Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska

    • Asystent 3

    Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:

    • wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,

    • ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),

    • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,

    • organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,

    • organizację pobytu zagranicznych gości firmy,

    • przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,

    • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.