DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?
Poszukujemy osób o dużej motywacji i zaangażowaniu w realizację zadań, chętnych do stałego rozwijania swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Możliwe jest również dołączenie do naszego zespołu przez osoby bez doświadczenia. Z chęcią inwestujemy nasz czas i wysiłek na wdrożenie nowych pracowników oraz wsparcie w przygotowaniu ich do nowych obowiązków. Wśród pracowników produkcji najbardziej cenimy chęć zdobywania nowych umiejętności oraz przykładanie dużej uwagi do jakości wykonywanej pracy.
DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?
Zatrudniamy już ponad 500 pracowników, zarówno w działach produkcyjnych, jak i administracyjnych. Nasza firma jest częścią grupy Brintons – światowego lidera w produkcji wykładzin. Naszym pracownikom oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Dofinansowanie do wypoczynku letniego,
Dodatkowe świadczenia świąteczne,
Bezpłatny kurs j. angielskiego,
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
Merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji.
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?
Sposób rekrutacji jest zróżnicowany i zależy od działu oraz stanowiska. Najczęściej wygląda w następujący sposób:
Aplikacja kandydatów na dane stanowisko
Selekcja nadesłanych aplikacji
Kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami
Rozmowa rekrutacyjna
Druga rozmowa rekrutacyjna (dla wybranych stanowisk)
Informacja zwrotna dla wszystkich kandydatów biorących udział w rozmowie rekrutacyjnej
Zatrudnienie wybranych kandydatów
Asystentka Zarządu Brintons Agnella Spółka z o.o.
Białystok, podlaskie
Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska
Umowa o pracę
Pełny etat
Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:
wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,
ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
organizację pobytu zagranicznych gości firmy,
przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Oczekujemy:
wykształcenia wyższego,
komunikatywnej znajomości j. angielskiego,
umiejętności nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę,
wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
zaangażowania, inicjatywy oraz dokładności w wykonywaniu zadań,
umiejętności organizacji pracy własnej,
bardzo dobrej znajomości pakietu.
Oferujemy:
stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji,
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
umożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
wsparcie w okresie adaptacji,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk Aplikuj:
W celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest „BRINTONS AGNELLA” sp. z o.o. w Białymstoku 15-113, ul. Gen. Wł. Andresa 42, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Asystentka Zarządu. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Ponadto oświadczam, że przyjęłam/em do wiadomości informacje Administratora zawarte zgodnie z art. 13 RODO w treści ogłoszenia o pracę na stanowisko Asystentka Zarządu.
Druga Asystentka Zarządu Brintons Agnella Spółka z o.o.
Białystok, podlaskie
Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska
Asystent
Umowa o pracę
Pełny etat
Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:
wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,
ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
organizację pobytu zagranicznych gości firmy,
przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Oczekujemy:
wykształcenia wyższego,
komunikatywnej znajomości j. angielskiego,
umiejętności nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę,
wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
zaangażowania, inicjatywy oraz dokładności w wykonywaniu zadań,
umiejętności organizacji pracy własnej,
bardzo dobrej znajomości pakietu.
Oferujemy:
stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji,
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
umożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
wsparcie w okresie adaptacji,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na przycisk Aplikuj:
W celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest „BRINTONS AGNELLA” sp. z o.o. w Białymstoku 15-113, ul. Gen. Wł. Andresa 42, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Asystentka Zarządu. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Ponadto oświadczam, że przyjęłam/em do wiadomości informacje Administratora zawarte zgodnie z art. 13 RODO w treści ogłoszenia o pracę na stanowisko Asystentka Zarządu.
Trzecia Asystentka
Białystok
ul. Generała Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok, Polska
Asystent 3
Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za:
wsparcie organizacyjne Członków Zarządu w codziennych zadaniach,
ścisłą współpracę z różnymi działami firmy (marketing, HR, finanse),
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
organizację pobytu zagranicznych gości firmy,
przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.